یک طرفدار فولادی ضارب فرکی بوده است

یک طرفدار فولادی ضارب فرکی بوده است




 

 


یک طرفدار فولادی ضارب فرکی بوده است


تاریخ : شنبه ،
11 شهریور 1391

سرپرست تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ضاربي که با سنگ به فرکي زد مدعي شده طرفدار فولاد است.


حسين ابن قاسم در گفت و گویی در مورد مضروب شدن حسين فرکي از ناحيه سر در جريان ديدار فولاد خوزستان و پرسپوليس اظهار داشت: فرد مضروب همان لحظه اي که سنگ را پرتاب کرد شناسايي شد و اکنون در بازداشت به سر مي برد. باشگاه فولاد و حسين فرکي از اين فرد شکايت کرده اند.

وي در پاسخ به اين سؤال که اين هوادار چطور سنگ را با خود به استاديوم برده، گفت: ما هم نمي دانيم. مگر در استاديوم آزادي هواداران سنگ نداشتند؟ نکته جالب اينجاست که اين فرد ضارب در اعتراف هاي خود گفته هوادار فولاد است و براي اولين بار بوده که به ورزشگاه مي آمده است اما ما معتقديم او هوادار فولاد نيست.

ابن قاسم تصريح کرد: بعد از اين اتفاق معاون استانداري و نماينده مجلس راهي رختکن شدند و خيلي از پيشکسوتان هم تماس گرفتند و از اتفاق رخ داده اظهار ناراحتي کردند.

ابن قاسم خاطرنشان کرد: تيم ما مقابل پرسپوليس خيلي خوب بازي کرد و دروازه بان آنها روي توپ ها خيلي عملکرد خوبي داشت. به ما گفته اند گلي که در نيمه اول به ثمر رسانديم آفسايد نبود و سالم بوده و اين بستگي به نظر کارشناسي کميته داوران دارد.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه پرسپولیس ، نتیجه بازی پرسپولیس ، روزنامه پرسپولیس ، سایت خبر ورزشی ، مصاحبه علی کریمی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل